neljapäev, 26. märts 2020

1 nädal distantsõpe


Minu arvates on distants õpe paris hästi toiminud kuigi mõni päev jäetakse natuke liiga palju õpida. Distants õppe juures meeldib mulle see, et ma ei pea hommikul nii vara ärkama ja kooli minema ja siis peale kooli koju minema vaid ma saan hommikul lihtsalt õpima hakkata 8.30, ise pause teha ja, kui kõik õpitud võin toas ükskõik mida teha. Mõned ülesanded on olnud distantsõpe jooksul natukene arusaamatud või liiga rasked aga enamasti ma saan ülesannetest aru ja teen need kõik nii hästi kui ma oskan neid teha. Võrreldes koolis käimisega on koolis nii, et põhimõtteliselt iga päev saavad tunnid läbi ühelajal umbes kolmest,  aga kodus läheb mul tavaliselt kella 3ni või 6ni ja ka parematel päevadel 11ni või 12ni. Probleemideks on olnud peamiselt ülesandest mitte aru saamine ja siis abi küsimine või siis see, et kas ma ikka pean õpetajale selle ülesande pildi ära saatma. Edusammud on olnud näiteks varem kooliasjade lõpetamine ja ülesannetest hästi arusaamine. Üks mulle meeldiv programm, kus saame me koos klassiga videokõne või virtuaalset tundi teha, selle nimi on 8x8.vc ja seda on väga lihtne kasutada. Üldiselt mulle  on meeldinud kõik kohad kus oleme õpetajatega suhelnud kirjutades ja ka teinud virtuaaltunde. Mul on distantsõppega nii, et kui ma hommikul alustan õppimisega, siis ma ei tee pikke pause vaid õpin kõik kohe järjest ära, et kiiremini vabaks saada koolitööst. Õpetajate ja suhtluse kohta väga midagi paha ja mitte meeldivat öelda ei saa, nad on kõik oma tööd praegu hästi teinud, eriti õpetaja Ave, aga muidu mõnel päeval on natukene liiga palju koormust ja nad peaks seda natukene vähemaks võtma. Minul isiklikult kodus nii igav ei ole, kui ikka väga tahaks õue minna aga ei saa. Saab, aga üksi kodu hoovi, mitte sõpradega kokku saada ja jalutada näiteks rannas, parkides. Ma teen kodus trenni, sõidan rattaga, poksin jne olen telefonis, magan, söön, vaatan telekat ja mängin mänge
Kujutiste tulemus päringule distantsõpehttps://lood.delfi.ee/perejakodu/koolilaps/distantsoppe-juures-on-koige-olulisem-et-toimuks-suhtlemine-kodu-ja-kooli-vahel?id=89328417

1 kommentaar:

  1. Aitäh arvamuse eest! Väga hästi kirjutatud! Mõned kirjavead, vt "distantsõpe" ja "distantsõppe" kasutamisega seoses.

    VastaKustuta